szczerość

Wierność i uczciwość małżeńska... a naprawdę podstawą jest SZCZEROŚĆ, jeżeli nie pasuje cos jednej lub drugiej stronie to to sobie mówcie!!! ale bez obrazy że on/ona mi powiedziała to czy tamto, postarajmy się oboje żeby poprawić zwiazek i będzie ok, a nie gadka bo on był za słaby w łóżku lub inne tego typu. dużo można zmienic po szczerej rozmowie, ja naprzykład sie dowiedziałem, ze zona lubi ostry sex..., nie będę sie rozpisywał, ale nie mówiła wcześniej bo się wstydziła. właśnie brak szczerości psuje wszystko, bo wtedy zona na boku z kochankiem będzie próbować wariacji że tak nazwę, chociaż nie rozumiem, ze przy obcym kobiety sie nie wstydzą "robić wszystko" a przy męzu udają cnotliwe :Kochanki to osoby zaburzone, kolekcjonują zonatych mężczyzn, zeby dowartościowac się.Wolni ich nie interesują. Moj były mąż kiedys pękł i przyznał się, że jego kochanka śmiała się ze mnie, oczerniała. Prymityw jednym słowem. Bo jaka normalna kobieta będzie chciała pokazac się od tak żałosnej strony.Dodam, że niczego mi nie brakuje. No właśnie...i chyba w tym problem. Lepiej dowartościowac sie facetowi kosztem "głupszej". Grać inną, "lepszą"postać, a dziunia wszystko łyka. Dosłownie jak nie podsumowalam mężą?Widze, że "skoczyły" na mnie na takie dziunie, co to czytac nawet ze zrozumieniem nie potrafią…:)No ale , żeby szpagat robic przed facetem nie trzeba umiec czytac instrukcji A byłaś kiedys kochanką?Dlaczego męża nie oceniasz? dlaczego powtarzał ci to co ona o Tobie podobno mowiła? Dlaczego on to zrobił TOBIE? to jest psychiczne znecanie sie nad toba. I bycie kochanka tak jak zona jest u każdego inne. mam kilku kochanków zawsze ich mialam mimo ,iz nie szukalam jestem z nimi z nimi gdy sie dobrze bawimy gdy wkrada sie nuda i rutyna kończę to bo Gdyby nie faceci to pewnie dalej mieszkałyby w jaskiniach albo na drzewach i zaspokajały goryle. Możesz się dla takiej starać, ale przyjdzie ruja a ciebie nie będzie i... zamieściłam ogłoszenie w anonsach matrymonialnych.. notowałam, kto  pogotowie kanalizacyjne Warszawa oddzwania... przy 180 tel. od żonatego, przestałam notować, pozdrawiam panów :) a małżonki przekonane o wierności swoich mężów, to najlepszy dowcip wszech czasów Napiszcie dlaczego kobiety stają się kochankami i to najczęściej mężatki ale również rozwódki i wdowy.A odpowiedź jest prosta.Po pierwsze pragną zainteresowania,,adoracji,zrozumienia i oczywiście namiętności i seksu.Choć powiem szczerze ten sex jest uzależniony od tych wcześniejszych czynników.Oczywiście powodem podstawowym jest mężczyzna,mąż ,partner który wpada w rutynę i staje się beznadziejny.Tak że rada moja jest taka,panowie miejmy twardy moralnie kręgosłup i interesujmy się swoimi żonami tak jak to było na początku naszej z nimi znajomością,a przynajmniej dość mocno.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

czasy

szparagi

działka