składka

to niesprawiedliwe dla uczciwie płacących składki małych przedsiębiorców, a demoralizujące dla molochów i to ma być równouprawnienie w biznesie, kiedy z tym nastąpi jakiś porządek, który rząd będzie miał odwagę z tym nierównym traktowaniem podmiotów skończyć. A na wypłatę 13 i 14 pensji to kasę mają  Ale jak osoba regularnie płacąca składki spóźni się jeden dzień podkreślam jeden dzień z wpłatą składek to chorobowego nie dostanie. Musi przez następne 3 miesiące płacić w terminie żeby otrzymać chorobowe A niech się za jakiś czas, ci co skorzystali z abolicji (albo ich rodziny) upomną o rentę lub emeryturę nawet tę najniższą, to się zdziwią-taki ten ZUS dla nich dobry-nie ma składek wynocha do opieki społecznej w bieliźnie. To jest jakaś żenada. Człowiek zapierdziela płaci inne opłaty po terminie żeby zapłacić na czas ten ZUS a tu masz. Zastanawiam się tylko jak można mieć tak zaległe składki bo 2 miesiące po terminie i już człowieka ścigają z tytułami wykonawczymi. Wydawało mi się do dziś, że wszyscy prowadzący pozarolniczą działalność gospodarczą są traktowani tak samo, a tu się okazuje kur..a że jednak nie! Co za walnięty kraj gdzie my kurde żyjemy w bieliźnie nocnej. Człowiek raz na 10 lat zachoruje i po 3 tygodniach już masz kontrolę w domu albo wzywają. Ja nie chciałem zapłacić i przez 2 lata sądziłem się z zusem, oczywiście przegrałem a tytułem wykonawczym zus sam sobie ściągnął zaległe składki wraz z odsetkami. Nieważne że nie chciałem zapłacić ale blokada na koncie to zapłata za bieliznę. A teraz ci którzy w ogóle nie zapłacili zostali wynagrodzeni. Co za kraj? to dopiero jazda i bzdurna ustawa....wystąpiłem o umorzenie długu bo pracując / zapłacone wszystkie składki przez pracodawcę i mnie / miałem drugą działalność gdzie miałem płacić tylko składkę zdrowotną/ drugą/, działalność miałem zawieszoną odwieszoną nie miałem obrotu zero w skarbówce a składkę zdrowotną miałem płacić. Gdy zgłosiłem się do ZUSu aby przeprowadzić oddłużenie powiedziano   mi że nie łapię się do tej ustawy bo tylko gdybym wszystkich składek nie płacił to by mnie oddłużono. Dlatego zostało mi ukrywać się 5 lat aby dług umorzył się sam....smutne chore

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

czasy

szparagi

działka